מה אפשר לעשות בחופשה בים המלח?

מלון גנים

אין זמן טוב יותר מהחודשים הקרובים, בהם מזג האוויר הישראלי בשיאו והחופשה הקיצית שלכם בפתח, כדי לקחת לכם כמה ימים של חופשה בישראל. מבין כל המקומות האפשריים לחופשה מיוחדת במינה, רבים מאוד מהמטיילים מעוניינים להגיע דווקא אל אזור ים המלח. האזור מתהדר לא רק בנופים מיוחדים ובתואר "המקום הנמוך ביותר בעולם", אלא גם בכמה ובכמה מרכזי מסחר ופעילויות מעניינות שאתם יכולים לקחת בחשבון במהלך החופשה שלכם. אז אם אתם לא ממש מכירים את אזור ים המלח ואתם לא יודעים מה אפשר לעשות בחופשה בים המלח, המדריך הקרוב יכול לעזור לכם לתכנן את החופשה המושלמת למשפחה שלכם.

חמשת האטרקציות שיכולות להפוך את החופשה שלכם בים המלח למושלמת

החופשה המושלמת בים המלח יכולה להיות חופשה של בטן גב בלבד. אבל אם אתם אוהבים אטרקציות מעניינות יותר ורוצים להנות מכמה ימי טיול בלתי נשכחים, שווה לכם לחשוב לשלב את אחת מהאטרקציות הבאות בעיר:

  1. טיול רגלי בטיילת של ים המלח – לקום בבוקר לזריחות של ים המלח, מוקדם ככל האפשר, מגלה לכם מה הוא שקט אמיתי. השלווה של ים המלח, בשילוב עם האוויר הנקי באזור יאפשרו לכם להתנקות מכל הצרות ולהכניס קצת אנרגיה למערכת שלכם.
  2. מסלול הטיול של מצוקי דרגות – אוהבי הטיולים יכולים לנצל כל רגע ביום לטיולים רגליים מדהימים, ובראש המסלול של מצוקי דרגות. אמנם מדובר על מסלול מאתגר, ולכן נדרשת זהירות מרבית. אבל, אם אתם יוצאים מוכנים, זו היא בהחלט חוויה מיוחדת למיטיבי הלכת.
  3. ביקור במצדה – במיוחד אם אתם מגיעים לאזור ים המלח עם תיירים מהעולם או ילדים קטנים, ביקור במצדה הוא אבן יסוד בהיכרות עם ההיסטוריה של ארץ ישראל. בין שאתם רוצים לעלות את כל הדרך במעלה שביל הנחש (שוב שלום למטיילים מטיבי הלכת), או שאתם מעדיפים להנות מעלייה ממוזגת ברכבל המפורסם, מצדה הוא אתר תיירות חובה למבקרים בים המלח.
  4. טבילה במעיין עין גדי – לבד מהבריכה של המלון או מהטבילה המסורתית בים המלח, רבים מאוד מהתיירים באיזור רוצים להנות מהמים המתוקים של מעיין עין גדי ומהסביבה הירוקה ומלאת החיים באזור.
  5. ביקור בקניון החדש של ים המלח – נכון, אזור ים המלח הוא האזור המושלם לטיולים ברחבי הטבע המדברי של ישראל. אבל לא כולם אוהבים את הטבע ואם אתם לא נמנים על חובבי הטיולים, בשנים האחרונות הוקם מרכז מסחרי קטן, אבל החלט אטרקטיבי בטיילת של ים המלח. כך שאתם יכולים לקחת את הילדים ולהתרענן קצת, במיוחד בימים החמים של הקיץ, ולהנות מחוויית שופינג מעולה.

למביני עניין – האטרקציות האמיתיות של המלונות בים המלח

חלק לא פחות חשוב בחופשה באזור ים המלח, לצד הטיולים הרגליים המהממים, הוא המלונות המיוחדים של האזור. ככל ואתם רוצים לשלב בחופשה שלכם אלמנטים של פינוק ורוגע, יכול מאוד להיות שתרצו להשקיע בחופשה באחד מהמלונות המעולים שנמצאים באזור.

על אחת כמה וכמה אם אתם מאוד אוהבים להנות במלון מכל המתקנים והמכשירים המוצעים לכם. רבים מהמבקרים במלונות ים המלח רוצים לקחת הפסקה, לגוף אך גם לנפש. ולכן הזמנת עיסויים גופניים, ביקור באזור הספא ואפילו שימוש במכון הכושר, כולן דרכים מעולות שבהן אתם יכולים להפוך את החופשה שלכם בים המלח למושלמת עוד יותר. אז אל תהססו בפעם הבאה שיש לכם הזדמנות, וקחו לכם את הזמן לצאת לחופשה מעולה בים המלח, עם כל המשפחה.

כתיבת תגובה

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. Requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice explanations.

Your email address will not be published. Required fields are signed with *

*
*