מפת מלונות ים המלח

אין דרך טובה יותר למצוא בית מלון לחופשה הבאה שלכם מאשר מפת בתי מלון בים המלח.  מהרגע שהתחלנו להיעזר במפת מלונות ים המלח, הדרך לחופשה המושלמת הפכה קצרה.

כשנעזרים במפת בתי מלון בים המלח ניתן לקבל תמונה ברורה של מחירי בתי המלון באיזור לפי מיקום.

במפת מלונות ים המלח שמופיעה ממש כאן בעמוד, במעבר עם העכבר על כל מחיר, "תקפוץ" תיבה קטנה עם הפרטים החשובים: שם המלון, כמה כוכבים, ציון חוות דעת, וכמובן המחיר (לכל התקופה).

לניצול מירבי של המפה, כדאי לסנן את בתי המלון תחילה. כך תוכלו לקבל מפת מלונות ים המלח שמותאמת אישית עבורכם, ולמנוע ביזבוז זמן וגם אכזבה כאשר תגלו שבית המלון בים המלח לא פנוי בתאריכים שלכם.


Booking.com

כדי להתאים את המפה אישית, הזינו את הפרטים הרלוונטים במנוע החיפוש מעל למפה.

בתיבת המיקום תוכלו לכתוב אופציות שונות: עין בוקק, נווה זוהר, או מלון ספציפי, והמפה תתמקד באיזור הרלוונטי. תוכלו ללחוץ על כפתור המינוס והפלוס כדי לעשות "זום אין" או "זום אאוט" ולהתמקד באיזור מסוים או לצפות באיזור רחב יותר.

כעת, הזינו את התאריכים, ובחרו את מספר האורחים (כולל גילאי הילדים, אם יש). אם אתם רוצים שכל המשפחה תישן באותו החדר, במספר החדרים בחרו בחדר אחד. אם אתם מעדיפים להתפצל לשני חדרים בחרו בשניים וכול'. עם זאת, כדאי לבדוק שוב לאחר לחיצה על בית המלון הרלוונטי שאכן מדובר בחדר עם ההרכב הרצוי (לצד כל חדר בעמוד ההזמנה תוכלו לראות לכמה אורחים הוא מתאים).

הנה כמה טיפים לחיפוש במפת בתי מלון בים המלח:

-שימו לב לאיזורים במפה מסביב לבתי המלון בים המלח. יצוינו למשל מקומות מרכזיים כמו הטיילת, תחנות אוטובוס, אטרקציות תיירותיות מרכזיות וכול'. כמובן שכדאי לשים לב גם לקרבה לים.

-כשבודקים את הציון של חוות הדעת (במעבר עם העכבר על בית המלון), מלבד הציון עצמו, בדקו גם כמה חוות דעת קיימות. ציון גבוה עם מספר גדול של חוות דעות פירושו שמדובר בבית מלון שאין וויכוח שהוא מדהים.

-להתמקדות במלונות בצפון ים המלח או מלונות בדרום ים המלח, ניתן לגרור (בלחיצה ארוכה עם העכבר) את המפה לכיוון הרצוי.

במפת מלונות ים המלח תוכלו למצוא מגוון סוגי אירוח: ריזורטים מפורסמים כמו מלון לאונרדו אין ים המלח, הרברט סמואל מילוס ים המלח, מלון נגה ישרוטל, דיוויד ים המלח ריזורט וספא וכול', או לחלופין בתי אירוח, דירות, צימרים וכול'.

המלונות בצפון ים המלח הם מעטים אך בהחלט ניתן למצוא כמה במפה: מלון הגלמפינג בחוף קליה, מלון קיבוץ קליה, ועוד.

במפה ניתן למצוא גם מלונות בעין גדי: חאן עין גדי, גלמפינג בדולינה, מלון עין גדי ועוד.

מלונות בדרום ים המלח, באיזור עין בוקק, כוללים כמובן את המגוון הרחב של הריזורטים הגדולים. אם תגררו את המפה מעט למטה, דרומה יותר, לאיזור נווה זוהר, תוכלו למצוא חדרי אירוח ביתיים יותר וצימרים: בית הארחה אלוני, צימר דורה, יפעת'ס רומס, לורד אוף דה דד סי ועוד.

לחיצה על המלון הרלוונטי תוביל אתכם להזמנה בבוקינג הטוב והמוכר (עם הנחות שונות לחברי מועדון ושירות לקוחות נוח בצ'אט).

אם אתם מחפשים מלונות בים המלח חצי פנסיון תוכלו לבחור בבתי מלון כמו לאונרדו, דיוויד ים המלח, הרברט סמואל מילוס, נגה ישרוטל, אואזיס ועוד. ניתן למצוא גם בתי מלון הכל כלול בים המלח ברשימה זו.